Jeśli chcesz być naszym pacjentem, umów się na wizytę. Najlepiej zadzwoń do nas w godzinach pracy (tu znajdziesz aktualne godziny pracy) a my zapiszemy Cie na wygodny dla Ciebie termin wizyty.
Jeśli nie jesteś naszym pacjentem, poprosimy Cię o wypełnienie prostego formularza. Jest to pozycja obowiązkowa. Link do formularza możesz znaleźć tutaj.
Warto, abyś zapoznał się z klauzulą przetwarzania danych osobowych; jest ona dostępna do wglądu na tablicy ogłoszeń w poczekalni dla pacjentów. Jej treść zamieszczamy TUTAJ.
Oczywiście mamy też swoją politykę prywatności (w skrócie: nikt od nas niczego się nie dowie) oraz regulamin korzystania z naszej strony (w skrócie: treści na stronie są zastrzeżone, a korzystać ze strony możesz tak, jak Ci jest wygodnie).
Formularz można znaleźć tutaj (kliknij).
Jest to dokument w formacie PDF. Można go wydrukować i wypełnić samodzielnie jeszcze przed pierwszą wizytą. W ten sposób oszczędzisz swój czas.
Taki sam formularz otrzymasz w dniu wizyty, jeśli jesteś u nas po raz pierwszy.
Niestety w chwili obecnej nie prowadzimy leczenia w ramach NFZ. Większość usług jest płatna, ale ceny są bardzo przystępne.
Generalnie stosujemy terminarz, ale oczywiście są wyjątki.
Zdarza się, że do gabinetu przyjdzie pacjent z ostrym stanem bólowym, wówczas robimy wyjątek i staramy się zagospodarować „okienko” pomiędzy kolejnymi pacjentami. W takiej sytuacji trzeba mieć świadomość, że w kolejce czekają inni pacjenci. Dobrą zasadą jest zapytać, czy zgodzą się przepuścić kogoś w stanie bólowym.
Na pocieszenie – nie zdarzyło się, aby ktoś nie przepuścił pacjenta z ostrym bólem zęba.
TAK.
W gabinecie znajduje się nowoczesny aparat rentgenowski do wykonywania zdjęć pojedynczego zęba (zębów) – tzw. zdjęcie punktowe.
Wykonanie zdjęcia jest bezbolesne.
Ograniczeniem wykonania zdjęcia jest ciąża.
Ogólnie rzecz biorąc – tak. Można stosować znieczulenie w większości przypadków.
W naszym gabinecie stosujemy różne metody znieczulenia, w każdym przypadku dobieramy je indywidualnie do potrzeb pacjenta.